De Eventmanager

opdrachtgever taller events

wat visuele identiteit, een logofamilie & magazine

wanneer sinds 2016

 

 
 

Taller Events vroeg Studio Maanzaad een nieuwe frisse identiteit te ontwikkelen voor haar vijf vakorganisaties en het magazine De Eventmanager. Voorheen hadden de vakorganisaties (Genootschap voor Eventmanagers, Platform Museum Locaties, Theater Locaties Nederland, Freelance Event Professionals en G14) allen een eigen identiteit, die los stonden van elkaar.

 

Omdat de organisaties elkaar versterken, ontwikkelden Studio Maanzaad een identiteit die een visuele familie vormt. In het magazine komt de familie samen. Het blad verschijnt drie keer per jaar.

 
 
Twee omslagen van het magazine De Eventmanager
 
 
huisstijldragers visuele identiteit Genootschap voor Eventmanagers
 
 
logofamilie genootschap voor eventmanagers, platform cultuur locaties, G14, preferred partners
 
 
pagina's uit het magazine De Eventmanager
 
 
pagina's uit het magazine De Eventmanager
 
DEEL DIT PROJECT
Portfolio Werkwijze Over ons