Het JIT

opdrachtgever Jeugd Interventie Team

wat identiteit, tone of voice, logo, website, drukwerk

wanneer sinds 2017

 

 
 

Het JIT helpt Haagse jongeren tussen de 12 en 27 jaar uit de problemen. Of je nu schulden hebt, geen onderdak of steeds van school wordt gestuurd, niets is het JIT vreemd. Toen het JIT ons benaderde voor de vormgeving van hun jaarverslag, begon het bij ons meteen te kriebelen alles aan te pakken.

 

We veranderden de tone-of-voice en zetten de jongeren centraal in de nieuwe identiteit. Om jongeren áán te spreken, moet je mét ze spreken. Dus maakten we kennis met de jongeren zelf en vroegen ze de kleren van het lijf. Het resultaat is een ijzersterke, dynamische identiteit waar we trots op zijn.

 
 
JIT logo over een foto van een stoere dame voor Den Haag Hollandsspoor
 
 
Verschillende varianten van het JIT logo
 
 
Een hand houdt een mobiel vast met daarop de mobiele website voor het JIT
 
 
Homepage van de JIT website
 
DEEL DIT PROJECT
Portfolio Werkwijze Over ons